مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم استان را ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی با اشاره به برگزاری پویش "ایران مهربان" جهت اکرام ایتام گفت: این طرح از ابتدای مهرماه سال گذشته و با هدف جذب حامی برای ایتام در کشور کلید خورده است.

وی افزود: دراین طرح از ظرفیت تمام ادارات، مدیران، خیرین، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف جامعه استفاده شده تا بتوانیم تعداد حامیان بیشتری برای ایتام جذب کنیم.

رخصی به استقبال خوب مردم از این طرح اشاره کرد وافزود: خوشبختانه تا به امروز حدود 40 هزار حامی جدید برای ایتام استان جذب کرده ایم و همین امر باعث شده کمیته امداد کرمانشاه رتبه اول در این پویش را کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در این پویش هر فرد می تواند حامی یک یا چند یتیم شود و بصورت ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز کند.

رخصی خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی حامیان مستقیما به حسابی که به نام یتیم باز شده واریز می شود و این میان واسطه ای وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 10 هزار یتیم و فرزند محسنین(کودکان بدسرپرست به دلیل زندان رفتن یا بیمارشدن یا از کار افتادگی و ... پدر خانواده) در استان گفت: در حال حاضر تمام این کودکان حامی دارند و ماهانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود.

رخصی میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم را 550 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: هرچه تعداد حامیان افزایش یابد، این میزان مبلغ هم افزایش خواهد یافت و در تلاش هستیم این سرانه را به ماهانه 750 هزار تومان برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح اظهار کرد: افراد می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و یا از طریق سایت کمیته امداد اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

وی افزود: همچنین افراد می توانند عدد یک را به شماره پیامکی 3000333383 ارسال کنند که در اینصورت همکاران کمیته امداد با آنها تماس گرفته و کار ثبت نام آنها انجام می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار