حسن روحانی:
رئیس جمهور گفت: تزریق واکسن کرونا به معنای مصونیت کامل در برابر آن نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی پس از واکسیناسیون نیز ضروری است.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 01 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حسن روحانی در نشست ستاد ملی کرونا که در سالن شهداي دولت استانداری کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: قطعا نسبت به واردات واکسن خارجی و حمایت از تولید واکسن ایرانی تلاش خواهیم کرد، مقصود اصلی حفظ جان مردم و سلامت آن ها است.

وی با بیان اینکه تمام کوشش ستاد ملی کرونا ایجاد شرایط مناسب برای کار و تحصیل در برهه کنونی است، خاطر نشان کرد: در صورتی که تولید واکسن های داخلی به رقمی که از پیش اعلام شده، برسد، امکان بازگشایی مدارس در ابتدای سال تحصیلی وجود دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امید است در نیمه دوم سال 1400 شرایط مساعد تری را از جهت شیوع ویروس کرونا تجربه کنیم اما رعایت و جدیت در اجرای پروتکل های بهداشتی تا پایان امسال ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن دالِ بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست، اضافه کرد: بنابراین واکسیناسیون به معنای مصونیت کامل در برابر بیماری کرونا نیست و پس از تزریق واکسن برای ایجاد شرایط مساعد در بدن فرد زمان لازم است، نکته حائز اهمیت اینکه واکسن تزریق شده ممکن است صرفا افراد را در مقابل یک نوع از ویروس محفاظت کند.

روحانی تاکید کرد: امید است در این ماه مبارک عبادات مردم مقبول درگاه الهی باشد و در شب های قدر برای شفای بیماران، قوت مدافعین سلامت و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ریشه کن شدن آن دعا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار