حجت الاسلام و المسلمین احمد شیرین سخن در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: درب دو آرامستان بهشت زهرا و باغ فردوس همچنان بسته است و برگزاری مراسم عزا ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 30 April 2021

حجت الاسلام و المسلمین احمد شیرین سخن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به پیک چهارم بیماری کرونا و خطر آفرینی تجمعات، برگزاری مراسم عزا در آرامستان‌ها ممنوع می‌باشد.

وی افزود: با دستور ستاد کرونا مبنی بر بسته شدن درب آرامستان‌ها و همچنین پس از تذکر استاندار کرمانشاه، با همکاری نیروی انتظامی و مامورانی که در اختیار سازمان آرامستان‌ها قرار دادند و در محل حضور دارند مسیر آرامستان‌ها را مسدود کرده و صبح و ظهر درب‌ها بسته هستند.

رئیس سازمان آرامستان‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری هر گونه مراسم تشییع، ختم و حضور قاری برای برپایی مراسم در دو آرامستان بهشت زهرا و باغ فردوس کرمانشاه ممنوع می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور مردم به آگاهی کافی از این بیماری رسیده اند و خطرات آن را درک می‌کنند در نتیجه شهروندان جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان از تجمعات گسترده پرهیز می‌کنند.

شیرین سخن تاکید کرد: همه روزه شاهد جان باختن جمع کثیری از هم وطنان خود هستیم که این موضوع ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هر گونه تجمع و برگزاری مراسم را نمایان می‌سازد تا به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار