صابر رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: وام ها و تسهیلات کرونایی که سال گذشته به باشگاه داران پرداخت شد همچنان در مرحله امهال است.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 29 April 2021

تسهیلات کروناییِ باشگاه های ورزشی در مرحله امهال است

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا  جامعه ورزشی هم مانند سایر بخش ها دچار آسیب ها و معضلاتی شد و محدودیت ها و تعطیلی ها شامل حال باشگاه های ورزشی نیز شد.

وی افزود: سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها، تسهیلات طی دو مرحله به منظور کمک به باشگاه های ورزشی  برای متقاضیانی که ثبت نام کردند پرداخت شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلاتی که در مرحله دوم به باشگاه ها پرداخت شد بالاتر از مرحله ابتدایی بود و در سال گذشته امهال  و هنوز هم در مرحله امهال هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اوج مجدد بیماری کرونا در سال جدید و اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها مجددا باشگاه ها را به تعطیلی کشاند و معیشت باشگاه داران را با مشکل مواجه کرد که درخواست ها و مکاتباتی با حوزه استانداری و سایر بخش‌ های ذی ربط جهت امهال مجدد وام ها و تسهیلات دریافت شده سال گذشته توسط باشگاه داران به مدت حداقل ۶ تا ۹ ماه انجام گرفته است تا باشگاه داران پس از باز شدن باشگاه ها بتوانند شرایط بازپرداخت اقساط را پیدا کنند.

رحیمی در پایان از همراهی و همکاری باشگاه‌ هایی که در این شرایط مقتضیات زمان را درک کردند و باشگاه ها را تعطیل کردند تشکر و قدر دانی کرد و گفت: تمام افراد جامعه از شرایط پیش آمده ناراضی اند اما جهت حفظ سلامت مردم و بازگشت شرایط عادی به کشور چاره ای جز صبر و رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار