محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد همکاری بین این اداره کل با سازمان صمت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه سازمان صمت تولیدات فرش دستباف مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را خریداری می کند.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 29 April 2021

محس رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد با سازمان صنعت، معدن، تجارت استان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه مذکور قرار است سازمان صمت فرش های دستبافِ  تولیدیِ مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه خریدِ این فرش ها پس از قیمت گذاری توسط کارشناسان مجرب خریداری می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود دو هزار بافنده فرش در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: این قرارداد در زمینه های دیگری نیز همکاری دارد که از آن جمله می توان به حمایت از ایجاد نمایشگاه های دائمی با همکاری بخش خصوصی و طراحیِ نشانِ جمعی بافندگان فرش منطقه با مرکزیت استان کرمانشاه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) امحال تسهیلات اشتغال مددجویان از سوی بانک ها است، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا و شرایط سختی که بر اقتصاد و معیشت تحمیل شده است نیاز به این امر را ضروری می نماید.

رخصی تاکید کرد: تعامل و حمایت هر چه بیشتر دستگاه های ذیربط در راستای برقراری بیمه قالیبافان یکی دیگر از دغدغه های مهم و قابل پیگیری است.

وی در پایان به طبخ ۷۰۰ پرس غذای گرم و توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان صحنه اشاره کرد و گفت: طبخ و توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان از برنامه های کمیته امداد امام (ره) است که همواره تداوم دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار