فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی از فردا (سه شنبه) تا روز پنج شنبه در کرمانشاه با بارش‌های پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 26 April 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری به خصوص در نواحی مرزی کما بیش غبارآلود است و به تدریج همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت از فردا سه شنبه تا روز پنجشنبه به دلیل تقویت ناپایداریِ حاصل از عبور سامانه نسبتاً ناپایدار از جو منطقه علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه در بعضی ساعات شاهد بارش‌های نه چندان گسترده همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال بارش طی ساعاتی از بعد از ظهر فردا سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه و نیز در بعد از ظهر روز پنجشنبه به ویژه در نواحی کوهستانی بیشتر بوده و وزش باد علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است به تدریج باعث نفوذ غبار خارجی و افزایش غلظت غبار در جو استان شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: دمای هوای کرمانشاه در ۲۴ ساعت آینده بین حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان است که دمای هوای فردا کرمانشاه نسبت به امروز سه درجه خنک‌تر خواهد بود.

وی سرد‌ترین نقطه استان را کنگاور با دمای حداقل ۴ درجه سانتی گراد و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

دولتشاهی در پایان تاکید کرد: دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۰ و حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار