حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان ٣۵٠٠ بسته معیشتی بین روزه داران و نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 April 2021

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در زمینه اجرای برنامه‌های قرآنی، برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت زنده از شبکه زاگرس در مرکز صدا و سیما و با مشارکت اداره اوقاف است که به صورت روزانه پخش می‌شود.

وی در ادامه افزود: مراسم جزء خوانی در ۹ بقعه متبرکه در سطح استان و همچنین صدا و سیما برگزار می‌شود، ساعت پخش این برنامه بین ۱۷ تا ۱۸ است و برپایی حضوری مراسم به دلیل شرایط کرونایی با حضور تعداد اندکی بین ۵ تا ۱۰ نفر از روزه داران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه کادر درمان نیز از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است که طبق تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۱۰ محلفل انس با قرآن در بیمارستان‌های استان و مراکز درمانی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هم حدود ۱۴ محفل انس با قرآن کریم داریم که در بقاع متبرکه و مساجد با اقلیت افراد همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و رزمایش ضیافت همدلی نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه است که بر اساس این رزمایش ۳۵۰۰ بسته معیشتی در حال آماده سازی است و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های دیگر مثل عزاداری‌ها یا میلاد امام حسن مجتبی (ع) به شکل مجازی و در صفحات و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

صالحی یادآور شد: همه برنامه‌های امسال تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است. ختم جمیعی قرآن کریم هم جز برنامه‌ها است که با توجه به شرایط بیماری کرونا بسیار محدود برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار