امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: در چنین روزی امداد‌های غیبی به کمک جمهوری اسلامی و مردم خداجوی آن آمده و در محل پیاده شدن نیرو‌های نظامی آمریکا در طبس، طوفان شنی به راه افتاد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 25 April 2021

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از حوادث و رویداد‌های مهم و پرافتخار انقلاب اسلامی، تصرف لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است، این اتفاق با آغاز فعالیت و هدایت گروهک‌های ضد انقلاب توسط این لانه جاسوسی به منظور مصادره انقلاب اسلامی، مصادف شد.

وی افزود: در ادامه اقدامات خصمانه آمریکا در این محل، بنا شد تدابیری اتخاذ شود تا تکلیف لانه جاسوسی برای مردم و انقلاب مشخص شود، بنابراین تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام این اقدام انقلابی را انجام دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور خاطر نشان کرد: از آنجا که این اقدام برای استکبار جهانی ضربه سختی به حساب می‌آمد، از بهترین نیرو‌های خود استفاده کردند و به آن‌ها آموزش‌های خاصی داده، شرایط سفارت خانه را بازسازی و نیرو‌های مورد نظر را تربیت کردند. در واقع این افراد فرایند آموزش‌های ویژه خود را در طول چندین ماه دریافت کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: متعاقب طرح ریزی‌های صورت گرفته نیرو‌های خود را به ناوگان دریایی در خلیج فارس اعزام کردند، این عملیات به گونه‌ای طراحی شده بود که هیچ نقصی در آن مشاهده نمی‌شد.

امیر آریانفر تاکید کرد: معتقد بودیم در چنین روزی امداد‌های غیبی به کمک انقلاب اسلامی و مردم خداجوی ایران اسلامی آمدند و طوفان شنی در محل پیاده شدن نیرو‌های آمریکایی به وقوع پیوست.

وی گفت: نهایتا این هواپیما و بالگرد‌های دشمن به هم برخورد کردند و شکست بزرگ برای استکبار جهانی در چنین روزی رقم خورد، این عملیات در مقابل اراده ملت قهرمان ایران و الطاف و عنایت الهی که همواره شامل حال این مردم است، ناموفق شد.

آریانفر در پایان خاطره این روز مهم و ارزشمند را گرامی داشت و افزود: ملت ایران همواره در مقابل دشمن و استکبار جهانی ایستادگی کرده و یاری خدواند و نگاه ائمه اطهار رمز موفقیت و پیروزی آن‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار