سعید بهشتی راد در گفتگو با تابناک:
فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: سپاه فدایی اسلام، انقلاب، مردم و ولایت است این خلاصه ی سپاه پاسداران انقلاب است
کد خبر: ۹۵۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 22 April 2021

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در ۲ اردیبهشت ماه ۵۸ رسما تاسیس شد این درحالی است که فعالیت های سپاه پیش از این در سال 57 آغاز شده بود.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از نظام، انقلاب و دستاورد ها و ارزش های آن است.

بهشتی راد تصریح کرد: در هر مقطعی که نظام ، انقلاب و ارزش های آن در خطر باشد یا با بحرانی مواجهه شود، سپاه مسئولیت و مأموریت دفاع از آن آب و خاک را دارد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: از نظر قانونی در بحران های سیل، زلزله و کرونا سپاه وظیفه چندانی ندارد اما با توجه به اینکه ماموریت ما حفظ نظام و انقلاب است در این راستا وارد عمل شده ایم و به یاری مردم می شتابیم.

وی افزود: امام راحل فرمودند: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» این جمله بسیار با معنی است و باید به آن توجه کرد.

بهشتی راد تصریح کرد: یکی از افتخارات سپاه خادمی بسیج است زیرا در همه میدان ها حضور فعال و چشمگیری داشته و مورد اعتماد مردم است.

وی گفت: اوایل انقلاب مشکلاتی چون فعالیت گروهک های منافق و هواپیما ربایی در کشور وجود داشت اما از زمانیکه حفاظت از کشور بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت تا کنون یک مورد هواپیما ربایی در کشور مشاهده نشده و بعد از آن بحث حائل هایی  است که در مناطق مختلف پیش آمد که سپاه و بسیج وارد عمل شده و همگی سامان گرفتند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه ابراز کرد: یکی از اتفاقات خوب در دوران دفاع مقدس اتصال بسیج، سپاه و نیروهای مسلح با یکدیگر بود، در واقع یکی از موفقیت های سپاه و بسیج این است که به مردم متصل هستند.

بهشتی راد در پایان گفت: بعد از دفاع مقدس در تمام بحران ها و با پشتیبانی رهبر انقلاب این نهاد مقدس، نهادی که در خدمت مردم، نظام و انقلاب است، کارنامه خوب و موفقی داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار