امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه شدگان سلامت می‌توانند دفترچه‌های الکترونیک خود را از دفاتر پیشخوان خدمات دریافت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 22 April 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار داشت: دفترچه‌های کاغذی حذف و دفترچه‌های یک برگی برای بیمه شدگان سلامت صادر شده است بر این اساس افراد با ارائه دفترچه‌های یک برگی یا کد ملی می‌توانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های یک برگی حاوی مشخصات فرد است، افزود: دفترچه‌های مذکور نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر اطلاعات فردی را شامل می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی افرادی که دفترچه بیمه سلامت همگانی فاقد اعتبار دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت طرف قرارداد با بیمه سلامت، دفترچه یک برگی را دریافت کنند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ١٠ دفتر در سطح شهر و ٣٣ دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان، طرف قرار داد با بیمه سلامت هستند.

وی در خصوص نحوه ارائه خدمات مراکز درمانی به دارندگان دفترچه‌های یک برگی خاطر نشان کرد: افراد با مراجعه به مراکز درمانی با ارائه کد ملی یا دفترچه یک برگی، کد رهگیری دریافت می‌کنند و با آن کد به، داروخانه ویا مراکز پاراکلینیک مراجعه و از خدمات درمانی استفاده می‌کنند.

قادری تاکید کرد: بیمه شدگان هر بار پس از مراجعه، کد رهگیری مجزایی برای بهره مندی از خدمات درمانی، دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار