معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: «هفتۀ سلامت» فرصتی مغتنم برای تاکید بر اهمیت، سهم بسزا و جایگاه ارزشمند «سلامت» در تحقق اهداف، رشد و بالندگی هر جامعه و همچنین کوشش و ممارستی در جهت تامین سلامتی با مشارکت مردم در همراهی با نهادهای دولتی است.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 22 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر ابراهیم شکیبا در پیامی خطاب مردم استان به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت افزود: آنچه در سنوات اخیر دوچندان مورد تاکید مدیران، کارشناسان و سیاستگذران حوزه‌های بهداشت و درمان قرار گرفته و بلا استثناء همگان متفق القول بدان باور دارند، لزوم مشارکت، مسوولیت پذیری و هم افزایی همه افراد در تامین سلامتی جامعه در کنار خدمات نظام سلامت است.

وی اضافه کرد: بدون همراهی و همدلی آحاد مردم، هیچگاه قطار سلامت به ایستگاه و سرمنزل مقصود نخواهد رسید و با توقف آن، کیفیت زندگی و بالندگی هر جامعه با مشکلات جدی و عدیده رو به رو خواهد شد.

شکیبا اظهار داشت: همچنان که یکایک شما بزرگواران اطلاع دارید، استان و دیار عزیزمان، با هجوم سهمگین ویروس هولناک کرونا مواجهه شده و آنچه این روزها بهار را بر کام بسیاری تلخ و به رنگ ماتم و خزان کرده، وداع جانسوز با عزیزان در پی ابتلا به این ویروس است.

وی گفت: امسال که هفته سلامت با شیوع ویروس کرونا عجین شده، دوچندان اهمیت همراهی و همدلی مردم در مسیر برقراری سلامت و مقابله با این ویروس بی رحم نمایان است.

شکیبا اضافه کرد: در صورت عدم مشارکت همگان با خادمان سلامت در این راه، آنچه قطعی است، به شماره افتادن نفس ها و تکمیل شدن یکی پس از دیگری تخت های بیمارستانی از بیماران کووید و چشمان گریان مردمان دیارمان در حسرت دیدار دوباره عزیزانشان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم استانی های گرانقدر، باور داشته باشید در کنار فداکاری و از خودگذشتگی بی‌نظیر کادر بهداشت و درمان، با مشارکت حداکثری شما در رعایت پروتکل های بهداشتی کوچک و ساده ای همچون استفاده از ماسک و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، اتفاقات بزرگی رقم خورده و موج های سهمگین کرونا فروکش کرده و لبخند بهاری مهمان دوباره دیارمان خواهد شد.

هفته سلامت تلنگری برای یادآوری نقش بسزای تک تک آحاد جامعه در برپایی یکپارچه نعمت سلامتی و مقابله با ویروس عالم گیر کروناست! هفته ای که با همراهی شما رنگ سلامت به خود خواهد گرفت.

اول تا هفتم اردیبهشت هر سال در کشور به نام هفته سلامت نامگذاری شده و امسا شعار این هفته «ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر» تعیین شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار