حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون جانبازان بیش از ۵٠ درصد، نخاعی و دارای بیماری‌های خاص آغاز و تاکنون قریب به ١۶٠٠ واکسن به این افراد تزریق شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 22 April 2021

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: توفیق روزه داری و تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی، توجه و معرفت به خود است از نعمات الهی محسوب می‌شود، خداوند انسان را آفرید برای اینکه معرفت پیدا کند، هدف خلقت کسب معرفت نسبت به خود، خداوند و هستی است.

وی افزود: این ماه بهترین فرصت برای خودشناسی، خودسازی، تزکیه و توجه به نفس می‌باشد که انسان بتواند یک گام به خداوند و مقصد نهایی نزدیک شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: واکسیناسیون جانبازان بیش از ۵۰ درصد، به ویژه جانبازان نخاعی و شیمیایی یا بیماری‌های خاص که در اولویت اول قرار گرفته اند آغاز و تاکنون قریب به ۱۶۰۰ واکسن در استان کرمانشاه به این افراد تزریق شده است.

این مسئول با بیان اینکه واکسیناسیون این گروه‌ها ادامه دارد، خاطر نشان کرد: گروه‌هایی که در معرض آسیب هستند واکسینه می‌شوند.

حجت الاسلام عسگری در خصوص ثبت نام آزمون‌های استخدامی ایثارگران تاکید کرد: این ثبت نام فعلا در مراحل ابتدایی است، اگرچه مراحل بعدی هم دارد و افرادی که در این مرحله موفق به ثبت نام نشوند در مرحله دوم این امکان را بدست می‌آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار