نماینده سازمان بهزیستی کشور:
تابناک- نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد رضاکاظم زاده در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گناوه اظهارداشت: سازمان بهزیستی برای کمک به خانواده های تحت حمایت خود در مناطق زلزله کمک هزینه معیشت واریز کرد.

وی افزود: این کمک هزینه برای هزارو ۱۰۰ مددجو واریز و جمعا اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون هزینه شده است.

نماینده سازمان بهزیستی کشور، بیان کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین ۴ نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

 کاظم زاده  با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار