هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای پروژه تله کابین که منجر به توسعه گردشگری استان می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست پشتیبانی و رفع موانع پروژه‌ها حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: با توجه به اینکه تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است، این پروژه در اغلب استان‌های گردشگر پذیری که امکانات لازم را داشته اند، اجرایی شده است. با برررسی‌های مقایسه ای، شرایط اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوز‌های میراث فرهنگی بسیار مناسب‌تر از برخی استان‌های همجوار است، اما برای اجرای این پروژه در استان سختگیری‌های بیشتری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مردم کرمانشاه با اجرای طرح تله کابین موافق و همراه هستند و مدیریت ارشد استان هم خود را موظف دانسته است برای اجرای این پروژه تلاش کرده و رایزنی‌ها لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد. به زودی نشست دیگری با وزارتخانه برای حل مشکلات باقی مانده برگزار می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سراب نیلوفر ظرفیت بسیار مهمی در حوزه گردشگری محسوب می‌شود گرچه وجود برخی مشکلات حقوقی، امکان استفاده از ظرفیت‌های آن را به صورت شایسته و در جهت توسعه گردشگری استان نداده است.


بازوند اضافه کرد: درخواست رسیدگی سریعتر به مشکلات حقوقی مجموعه سراب نیلوفر را از طریق مراجع قانونی به شرکت آب منطقه‌ای ارسال کرده ایم تا امکان سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و رونق و توسعه این مجموعه فراهم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار