مسؤول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، از برگزاری نخستین رویداد ملی «افق روشن با رویکرد امید‌آفرینی» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، الهام حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری اولین رویداد ملی افق روشن با رویکرد امیدآفرینی توسط مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند تا پنجم اردیبهشت ماه جاری ثبت‌نام خود را انجام داده و آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌‌توانند به صورت فردی و هم به‌صورت گروهی در این رویداد شرکت کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.

مسؤول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند و فعال در حوزه فضای مجازی تولیدات خود را در محورهای علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، استقلال و آزادی، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن به مرکز فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

حسینی با اشاره به اینکه مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با رویکرد جدیدی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد اثار خود را در قالب‌های مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی ارسال خواهند کرد.

وی با اشاره به رویکرد «امیدآفرینی» در این رویداد ملی؛ عنوان کرد: در برهه کنونی به ویژه در آستانه انتخابات مهم خردادماه امسال امیدآفرینی مهم خواهد بود، از نگاه مقام معظم انقلاب امید، بزرگ‌ترین قوه محرکه انسان است و امید به پیروزی، امید به پیشرفت و امید به موفقیت، هر انسانی را به حرکت وادار می‌کند و در نقطه‌ی مقابل، امروز دشمنان ما که از برخورد چهره‌ به‌ چهره با این ملت مایوس‌ هستند و از طرق گوناگون می‌خواهند روی این ملت اثر بگذارند، سعی می‌ کنند افق را تیره و تار نشان دهند و جوان را ناامید کنن"،توطئه‌ای که میدان اصلی ظهورش جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است.

حسینی با اشاره با اینکه باید ببینیم چه مسیری را باید طی کرد تا با استفاده از ابزار رسانه، برای ترویج و تزریق امید به جامعه اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: با تقویت رسانه می‌‌شود، نقش مؤثری بر ارتقاء سطح امیدواری اجتماعی در جامعه ایفا کرد.

این مسئول بیان کرد: به دلیل حضور پررنگ شبکه‌‌های اجتماعی و وابستگی رسانه‌ای در زندگی امروز، آنچه از رسانه‌‌ها درباره وضعیت جامعه منتشر می ‌، مخاطبین نیز جامعه را همان طور تلقی خواهند کرد و بدین سبب ارتباط معناداری میان رسانه و امید و امیدآفرینی برقرار می‌‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری «عناد دشمنان تا زمانی ادامه خواهد داشت که از ما مأیوس‌ شوند»، بیان کرد: رسانه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین عنصر برای تزریق امیدآفرینی به جامعه، اگر جامعه را امیدوارانه به سوی چشم‌انداز روشن پیش ببرد و فضای مایوس کننده جامعه را اصلاح و روح امید را زنده نگه دارند، آن جامعه دارای عزت نفس ملی و برای ادامه مسیر سرشار از خلاقیت خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار