امیر حمزه حیدریان در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: از آنجا که سهام عدالت وارد بورس شده است ارزش گذاری آن نیز بر اساس عرضه و تقاضا در بازار بورس است.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 21 April 2021

امیر حمزه حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ارزش سهام عدالت، از آنجا که وارد بازار بورس شده، تابعی از عرضه و تقاضا در بازار بورس است. در سبد سهام عدالت ۴۹ شرکت وجود دارد که ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت باقیمانده غیر بورسی است.

وی افزود: قیمت این سهام بر اساسی، تابع عرضه و تقاضای مستقیم در بازار است، اگر چه فعلا به دلیل انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی برای مدیریت و مالکیت سهام دارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب نموده اند، امکان خرید و فروش سهام وجود ندارد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این انتخابات از ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ خرداد در کل کشور برگزار می شود، تصریح کرد: بعد از برگزاری آن، شرکتی تمام امورات مربوط به سهام داران غیر مستقیم از جمله خرید، فروش و پرداخت سود به آن‌ها را از صفر تا صد بر عهده می‌گیرد، سپس نماد شرکت‌ها باز شده امکان خرید و فروش فراهم می‌شود و قطعا قیمت این شرکت‌ها روند رو به رشدی طی می‌کند، به این ترتیب سهام عدالت ارزش بسیار بیشتری خواهد داشت.

حیدریان بیان کرد: در حال حاضر ارزش سهام‌های ۵٠٠ هزار تومانیِ سهام عدالت معادل ۱۱ میلیون تومان و سهام‌های ١ میلیون تومانی ارزشی برابر با ٢١ تا ٢٢ میلیون تومان دارند. اگرچه ارزش واقعی این سهام بسیار بیشتر است، لذا بعد از انتخابات، نوار سبزی در بورس حاکم شده و روند رو به رشدی را طی می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار