فرماندار شهرستان قصرشیرین از ثبت نام ۹۸ نفر در انتخابات شورای اسلامی روستاها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،مرادعلی تاتار اظهار کرد: از ماه‌های گذشته فعالیت‌های انتخاباتی طبق برنامه وزارت کشور در شهرستان قصرشیرین آغاز شد.

وی افزود: پیش از عید نوروز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر با استقبال کاندیداهای متعددی روبرو شده و افراد زیادی برای کاندیداتوری مراجعه کردند، در حال حاضر کارهای مقدماتی و بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر در شهرستان قصرشیرین در هیأت اجرایی انجام شده و این افراد باید منتظر اعلام نهایی تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نظارت باشند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: پس از ایام عید نوروز ثبت نام شوراهای اسلامی روستاها انجام شده که قصرشیرین جز شهرستان‌هایی است که در تمام روستاهای واجد شرایط، کاندیدا به تعداد کافی دارد.

تاتار با اشاره به آمار نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قصرشیرین گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهر ۲۷ نفر ثبت نام کرده که ۲ نفر از آن‌ها انصراف دادند، در شورای اسلامی روستاها برای ۲۰ روستای واجد شرایط ۹۸ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان قصرشیرین همچون گذشته که در تمامی رویدادهای مهم انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند، انتخاباتی پرشور را برگزار خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار