فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: سراب قلعه شاهین آب شرب بیش از ۱۶ روستا را تأمین می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،نورالدین فرزادی‌پور با اشاره به لایه روبی و بهسازی محوطه چشمه آب آشامیدنی سراب قلعه شاهین در شهرستان سرپل ذهاب با همکاری دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ماشین آلات سنگین به منظور تأمین آب سالم و بهداشتی، اظهار کرد: چشمه آب آشامیدنی سراب قلعه شاهین در این شهرستان آب شرب بیش از ۱۶ روستا را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه این سراب مازاد بر مصرف آب شرب اهالی صرف مشروب کردن اراضی کشاورزی می‌شود، افزود: پس از حدود ۱۰ سال و با توجه به عدم لایه روبی، امروز این اقدام با استفاده از ماشین‌آلات متعدد و همراهی و همکاری ادارات مختلف انجام شد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: وظایف اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و به ویژه اداره آب و فاضلاب این شهرستان مشارکت در تأمین آب آشامیدنی است و نظارت آن به عهده شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان سرپل ذهاب با توجه به خشکسالی سال جاری باید با همکاری در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب می‌تواند تضمین کننده سلامت آب بهداشتی برای مردم باشد، امیدواریم با همراهی و همکاری مردم امسال مدیریت موفق منابع آب اتفاق بیفتد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار