معاون اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در استان کرمانشاه فوت کرده اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،فرید خلیلی اظهار کرد: ثبت نام انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه در تاریخ ۲۸ فروردین به پایان رسیده و انتخابات همزمان با سراسر کشور در نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد ماه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: تاریخ دقیق برگزاری انتخابات تاکنون مشخص نیست و اما سهام دارانی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند در صورتی که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام نکرده‌اند باید برای شرکت در انتخابات کد سجام خود را دریافت کنند.

معاون اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به سهام عدالت متوفیان تصریح کرد: سهام عدالت افراد پس از فوت فرد از بین نمی‌رود و به وراث متوفی انتقال پیدا می‌کند و در فرایند ۱۰ ساله سهام عدالت بیش از ۴۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در استان کرمانشاه فوت کرده‌اند.

خلیلی ادامه داد: وراث برای اطمینان از سهام دار بودن متوفی باید کد ملی فرد را در سامانه سهام عدالت وارد و در صورتی که فرد دارای سهام عدالت بوده نسبت به تقسیم سهام بین وراث اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه انجام تقسیم سهام عدالت بین وراث بیان کرد: وراث باید با مراجعه به دفاتر قضائی، برگه حصر وراثت را دریافت و به همراه گواهی فوت و اصل شناسنامه و کارت ملی به سامانه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت مرکزی مراجعه و در قسمت انتقال سهام عدالت اطلاعات را بارگذاری کنند.

معاون اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه اضافه کرد: سپس یکی از وراث باید به نمایندگی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم تقسیم سهام عدالت را تکمیل کند و دفتر پیشخوان در گام بعدی اطلاعات را برای شرکت سرمایه گذاری مرکزی ارسال و آنها نسبت به تقسیم سهام اقدام می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار