میثم کلهری در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ١١ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مناطق حاشیه نشین و کم درآمد در استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 20 April 2021

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سلسه رزمایشات مربوط به اواخر سال 99 مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان بود که 11 هزار بسته معیشتی از طریق گروه های جهادی خیریه و سمن های استان توزیع شد، 11 هزار بسته نیز برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شد که طی روزهای آتی به عنوان رزمایش برای سال جدید برگزار می کنیم و از طریق همان گروه ها که بر اساس اولویت بندی هایی صورت گرفته، توزیع می شوند.

وی افزود: این بسته ها به افرادی که تحت تاثیر بیماری کرونا متضرر شدند ،اصناف ، خانوارهای محروم مخصوصا در مناطق حاشیه ای استان و شهرستان کرمانشاه تعلق می گیرد از جمله مشکلاتی که در این راستا داریم بحث تهیه مرغ است که علی رغم هماهنگی های که با امور دام کشور شده تا کنون تمام تعهدی که داشتیم محقق نشد و منتظر اقدام پشتیبانی امور دام هستیم تا باقیمانده گوشت پروتئینی همراه با بسته ها توزیع شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه ادامه داد: ظرف چند روز گذشته هم 2 هزار بسته معیشتی بین کارگرانی که اتحادیه صنف کارگری معرفی کرده بود، توزیع و این خدمات از طریق صنف کارگری تحویلشان شد.

کلهری بیان داشت: در بحث شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کنونی به گروه های جهادی آماده باش داده ایم تا کار شناسایی و کمک رسانی به افراد مختلف به کمک طرح شهید سلیمانی، انجام شود، این کمک ها در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده است، همچنین افرادی که دچار بیماری‌های حاد و نیازمند داروهای خاص هستند، برای کمک رسانی به ما معرفی می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار