ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از اجرای مرحله جدید واکسیناسیون علیه بیماری کرونا برای جانبازان بیش از ۵٠ درصد، نیروهای نظام پزشکی، فوریت های پزشکی و کادر بهداشت و درمان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 19 April 2021

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان کرمانشاه بسیار نگران کننده است و آمار مبتلایان به این ویروس روز به روز در حال افزایش می باشد.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تعدادی از مردم به طور چشمگیری کاهش یافته که همین موضوع سبب گسترش این ویروس در سطح جامعه شده است.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: انتظار ما از شهروندان و هم استانی ها این است که سهل انگاری ها را کنار بگذارند و با توجه به روز های سختی که در پیش داریم با جدیت تمام، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ظرفیت تخت های بیمارستانی استان در حال پر شدن است و پیش بینی ما این است که وضعیت بیماری در روز های آتی بسیار وخیم تر شود که این موضوع هوشیاری مردم در رعایت هر آن چه سبب بهبود شرایط می شود را می طلبد.

شکیبا در پایان تاکید کرد: برای واکسیناسیون هم واکسن های بسیار مناسبی به دست ما رسیده که تا روز چهارشنبه جانبازان بالای ۵۰ درصد، نیرو های نظام پزشکی، فوریت های پزشکی و تمام کادر بهداشت و درمان واکسینه خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار