مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط ۶ اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛ غلامرضا شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط قرمز کرونایی، اظهار داشت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط ۶ اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکیپ ثابت با توجه به حجم مسافر و تردد خودروها در میدان آزادی و ترمینال شماره یک اتوبوسرانی مستقر هستند و در ضمن عملیات ضدعفونی برای ناوگان اتوبوسرانی بعد از هر سرویس درون شهری انجام و بازسین سازمان هم از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شدت ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت امور شهروندان از رانندگان و مسافران تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی علی‌الخصوص استفاده از ماسک در سفرهای درون شهری همچنان توجه ویژه داشته باشند.

وی در خصوص نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های داخل شهری و تاکسی، گفت: فعلا در سال جدید افزایش نرخی اعلام نشده است.

شهبازی اضافه کرد: افزایش نرخ در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شده که ان‌شاءالله پس از تصویب و ابلاغ به سازمان حتما اطلاع‌رسانی می‌شود، لذا از رانندگان تقاضا داریم که تا زمان اعلام رسمی افزایش نرخ از سوی سازمان، افزایش خودسرانه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص با تلفن گویایی ۱۳۳ و یا شماره تماس‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار