علی قربانی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سنقر و کلیایی برگزاری انتخاباتی سالم را حائز اهمیت دانست و گفت: تمامی تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱ 19 April 2021

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کشور ما بر اساس دو بنیان اسلامی و جمهوری توسط امام راحل (ره) بنا شد و انتخابات جایگاه مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ افزود: با عنایت به برگزاری دو انتخابات بسیار مهم در سال جاری، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تمامی تلاش متولیان و مجریان در جهت سالم و امن برگزار شدن آن است.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سنقر و کلیایی بیان کرد: در این راستا با مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای می‌طلبد که همه‌ی آحاد ملت و مسئولین در برگزاری انتخاباتی سالم و امن در عین حال رقابتی تلاش کنند.

وی با اشاره به وظیفه هیات بازرسی که حفظ و صیانت از آراء مردم است، افزود: بر اساس وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات، تخلفات در سطح شهرستان رصد خواهد شد و هدف ایجاد فضای آرام و به حداقل رساندن تخلفات در این شهرستان است.

قربانی تاکید کرد: مردم با مشاهده تخلفات از سوی کاندیدا‌ها می‌توانند گزارشات خود را به هیات بازرسی انتخابات واقع در فرمانداری ارسال کرده تا اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار