قهرمان شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازار ماه مبارک رمضان و تعطیلی اصناف تحت کنترل گشت‌های نظارتی استان است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 18 April 2021

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد استانی کرونا جهت نظارت بر نحوه رعایت تعطیلی‌ها کارگروهی با عضویت تعزیرات حکومتی تشکیل شده که ضمن حفظ حرمت و کرامت اصناف و بازاریان تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر به جز گروه شغلی یک سایر مشاغل اجازه فعالیت ندارند و با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: اصناف و بازاریان نیز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی تا حد امکان همکاری لازم را با ما دارند و اقدام به تعطیلی کسب و کار خود کرده اند، اما همواره افراد متخلفی وجود دارند که از قوانین سر پیچی می‌کنند که قطعا با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تا این لحظه پرونده‌هایی در رابطه با تخلفات مربوط به نادیده گرفتن تعطیلی ها، گران فروشی، کم فروشی و ... به ما ارجاع داده شده که همگی بررسی می‌شوند، گروه‌های ما صبح و عصر در بازار حضور دارند و به صورت ویژه بر رعایت دستور العمل‌ها از جانب اصناف نظارت دارند.

وی ادامه داد: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله اماکن، نیروی انتظامی، پلیس امنیت اقتصادی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف همه روزه انجام می‌گیرد که البته برای نظارت بر واحد‌هایی که مخفیانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند باید تدابیری اندیشیده شود.

شاهی تاکید کرد: با شروع ماه مبارک رمضان طرح ویژه نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ را از ۲۱ فروردین ماه آغاز کرده ایم که صبح و بعداز ظهر دو اکیپ بر بازار عرضه اقلام مورد نیاز این ماه از جمله برنج، خرما، زولبیا و بامیه نظارت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار