فرماندار شهرستان هرسین در پی تجمع تاکسی‌داران این شهرستان گفت: مسدودسازی خیابان اصلی شهر هرسین برای کنترل ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،عبادالله کنجوریان با اشاره به تجمع تاکسی‌داران به دلیل مسدودسازی خیابان اصلی شهر هرسین اظهار کرد: این خیابان عرضی کمتر از ۶ متر و طولی بیش از ۶ کیلومتر دارد.

وی افزود: کم عرضی خیابان اصلی شهر هرسین سبب ازدحام جمعیت شده که این مشکل با پارک کردن خودروها در این خیابان افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه ساختار شهری هرسین با سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه متفاوت است، گفت: متأسفانه مردم به هیچ عنوان رعایت نکرده و تنها راه برای کنترل این موضوع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بستن خیابان اصلی هرسین بود.

کنجوریان با بیان اینکه تجمع تاکسی‌داران به دلیل مسدودسازی خیابان اصلی شهر هرسین با نیوجرسی به جا نیست، تصریح کرد: وضعیت کرونایی شهرستان هرسین خطرناک و کشنده است، به طوری که هم اکنون ۴۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

وی ادامه داد: تنها خیابان اصلی شهر هرسین با نیوجرسی بسته شده و سایر خیابان‌های مجاور، فرعی و اصلی این شهر باز است، لذا مردم و تاکسی‌داران می‌توانند سایر مسیرها را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: مردم باید صبوری کرده تا آتش ویروس کرونا کمی فروکش کند، لذا تمام اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامت مردم است.

کنجوریان با بیان اینکه نصب نیوجرسی در ورودی‌های خیابان اصلی شهر هرسین کافی نیست، گفت: امیدواریم بسته شدن خیابان اصلی این شهر سبب کاهش مراجعات به بازار و سپس بسته شدن خودجوش بازار هرسین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار