غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از راه اندازی مرکز بستری موقت به منظور افزایش ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان با ده تخت برای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 17 April 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: این مرکز شامل ده تخت بستری بیماران و اتاق cpr است که در حاشیه بیمارستان به صورت مجزا تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت این بیمارستان با احتساب تمامی بخش‌ها ١٠٨ تختخواب است افزود: با راه اندازی این مرکز، ظرفیت بیمارستان به ١١٨ تخت افزایش می‌یابد که با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا و همچنین در راستای کاهش بار بخش‌های بستری در داخل بیمارستان این مرکز به بیماران مربوط به کرونا اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز به دلیل انجام درمان‌های اولیه برای بیماران با شرایط عمومی بهتر و همچنین بستری‌های ساعتی می‌تواند به صورت شبانه روزی به تعداد بیشتری از بیماران خدمات رسانی کند.

مرتضوی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مشارکت مردم و همچنین توجه جدی به رعایت سه اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از جمله استفاده از ماسک، شستشو مکرر دست‌ها و عدم شرکت در تجمعات بتوانیم همچون گذشته شرایط شیوع بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار