رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ استانی به اندازه کرمانشاه در رشته بوکس قهرمان نداشته و شایستگی این را داریم که دوباره پرچمدار بوکس ایران باشیم.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،حسین فشی با بیان اینکه بوکس کرمانشاه طی سالهای اخیر روندی رو به رشد را طی کرده، اظهارکرد: در این سالها تلاش کردیم تا بوکس کرمانشاه را به جایگاه اصلی آن که زمانی پرچمدار بوکس ایران بود، برسانیم.

وی با تاکید براینکه بوکس کرمانشاه در بهترین دوران همدلی و همراهی خود قرار دارد، گفت: اهل حاشیه نیستیم، چراکه معتقدم اگر رشته ای ورزشی به حاشیه برود، دچار رکود می شود و ورزشکاران آن آسیب می بینند، بنابراین طی این مدت بوکس کرمانشاه را از حاشیه ها دور کرده و آن را سیاسی نکرده ایم و توجه خود را تنها به گروه خاصی معطوف نداشته ایم.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه تصریح کرد: برای رشد و اعتلای بوکس کرمانشاه از همه بزرگان، قهرمانان و مربیان این رشته دعوت کردیم تا در کنار ما باشند و همین موضوع باعث شده تا به سمت و سوی خوبی پیش برویم و انسجام کم سابقه ای را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه این تلاش ها در چند سال آینده خود را نشان خواهد داد، گفت: البته با وجود همه تلاش هایی که تاکنون داشته ایم واقعیت این است که با مشکل بزرگی به نام نبود اسپانسر و مشکلات مالی مواجه هستیم.

فشی درخصوص علت عدم پای کار آمدن اسپانسرها برای حمایت از بوکس هم عنوان کرد: در رسانه ملی چندان به بوکس پرداخته نمی شود، برای همین اسپانسرها چندان به سمت این رشته رغبت ندارند که باید برای این موضوع فکری شود.

وی در ادامه به تعطیلی بوکس کرمانشاه به واسطه تشدید شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته تمام سالن های بوکس کرمانشاه را طبق مصوبه ستاد کرونا و به خاطر سلامت بوکسورها تعطیل کردیم.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه اضافه کرد: طی مدت زمان شیوع بیماری کرونا حدود 10 تا 15 درصد کاهش تعداد ورزشکاران این رشته را داشته ایم که به نظر می رسد در مقایسه با رشته های دیگر ریزش چندان زیادی نداشته ایم و سعی کرده ایم نگذاریم کرونا آسیب زیادی به بوکس کرمانشاه برساند.

وی در ادامه به حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بوکس کشور در اواخر سال گذشته هم اشاره ای کرد و گفت: علیرغم شرایط خاص و محدودیت هایی که سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا داشتیم، با کمترین امکانات در رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم.

فشی حضور بوکس کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و افزود: هرچند حدود یک هفته مانده به شروع لیگ برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردیم و هیچ اسپانسری هم نداشتیم، اما عملکرد قابل قبول و خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: استانی مانند خوزستان برای حضور در این رقابت ها حدود چهار میلیارد تومان هزینه کرده بود و بهترین بوکسورها را در اختیار داشت، اما مجموع هزینه ای که برای حضور تیم کرمانشاه در این رقابت ها کردیم حدود 40 میلیون تومان بود، با این وجود توانستیم در جایگاه چهارم رقابت ها قرار بگیریم.

رئیس هیات بوکس استان اضافه کرد: در مجموع حضور موفقیت آمیزی در این رقابت ها داشتیم و بوکسورهای کرمانشاهی خوش درخشیدند و پس از این رقابت ها چند نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم.

وی در خصوص اینکه آیا کرمانشاه برای رقابت های لیگ برتر سال 1400 هم نماینده ای خواهد داشت یا نه، گفت:درصورتی که اسپانسر داشته باشیم در این رقابت ها شرکت می کنیم، چراکه این بار باید روی سکوی قهرمانی که لیاقت بوکس کرمانشاه است قرار بگیریم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار