دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات بسیار کشور گفت: علاج دردهای کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است که باید فصل الخطاب قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،جلیل بالایی با اشاره به اهمیت انتخابات از دو بعد داخلی و بین لمللی، اظهار کرد: از بعد داخلی، پس از انتخابات فضای جدیدی درکشور در حوزه مدیریت اجرایی شکل می گیرد و حضور نیروهای جوان، تازه نفس و با انگیزه می تواند موجب تقویت امید و نشاط برای ایران اسلامی باشد.

این مسئول افزود: در عرصه بین الملل هم انتخابات پرشور موجب تولید قدرت و اقتدار ملی برای ایران و افزایش قدرت چانه زنی در مقابل دشمنان و یاوه گویان برای احقاق حقوق و دفاع از منافع ملی می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به لزوم حضور احزاب مختلف برای انتخابات پرشور اشاره کرد و گفت: احزاب باید از قبل برای اداره کشور برنامه داشته باشند و برای تحقق برنامه ها باید کاندیداهای مورد نظری که بتواند این برنامه‌ها را اجرایی کند، معرفی کنند.

وی به اهمیت انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: اکنون در یک شرایط خاص هستیم که دشمنان انقلاب فشارهای حداکثری و تحریم های های ظا لمانه و ناجوانمردانه را اعمال کردند و آن فکر باطلی که انتظار می رفت در کوتاهرین زمان قدرت تاب آوری مردم از دست برود امروز شکست خورده است.

بالایی بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات در اصل پایانی بر اندیشه زورگویانه جریان های استکبار جهانی است و نشان می دهد مقاومت مردم ایران در مقابل فشارهای حداکثری به پیروزی رسیده و به واقع 28خرداد پیروزی مقاومت مردم ایران در مقابل فشارهای بین المللی دشمنان این ممکلت است.

وی بیان کرد: همه ما واقف هستیم که مملکت گرفتاری هایی دارد و تحریم و فشارهای بین المللی وجود دارد، اما علاج دردهای کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است که باید فصل الخطاب قرار گیرد و بعنوان یک هدف مشترک همه جریان های سیاسی باید فضا را برای یک رقابت گسترده و جدی فراهم کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار