رییس شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی افراد هم‌اکنون تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر به ۷۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «احسان مهری» افزود: از مجموع ۷۲ فرد بستری، ۱۳ نفر در اورژانس و هشت نفر نیز به دلیل شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی تاکید کرد: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک است.

او بر استفاده از ماسک به عنوان یکی از راهکارهای مهم جلوگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: توصیه ما استفاده از ماسک از هنگام بیرون رفتن از منزل تا بازگشت است.

دکتر مهری همچنین خواستار پرهیز از هرگونه تجمع و دورهمی توسط مردم شد و افزود: باید همه ما به حذف چرخه انتقال ویروس با بیرون نرفتن و تجمع نکردن کمک کنیم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

براساس اعلام رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت قرمز، شهرهای جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار