فرماندار شهرستان روانسر گفت: آمار ثبت‌نام کنندگان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان نسبت به دوره پنجم ۱۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 15 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سعدی مصطفی‌زاده» ، افزود: برای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی ۴۲۵ نفر نام‌نویسی کرده‌اند و ثبت نام آنها نهایی شده است.

وی تصریح کرد: در این دوره از نام‌نویسی‌ها ، ۳۹۵ نفر از داوطلبان مرد و ۳۰ نفر نیز زن و ۱۱۰ نفر نیز دارای سابقه عضویت در ادوار مختلف شورا هستند.

فرماندار روانسر ادامه داد: در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال ۸۹ داوطلب، رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال ۸۱ داوطلب و رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال نیز ۷۵ نفر ثبت نام کرده اند.

مصطفی‌زاده اظهار داشت: در رده سنی زیر ۳۰ سال ۳۶ داوطلب و در رده سنی ۷۱ سال به بالا نیز سه نفر نام نویسی کرده اند.

فرماندار روانسر اضافه کرد: از ۹۳ روستای واجد شرایط شهرستان روانسر، انتخابات شوراها در ۸۲ روستای شهرستان (۷۴ روستای بخش مرکزی و ۸ روستای بخش شاهو) برگزار می‌شود و در این حالی است که در دوره گذشته در ۷۶ روستای شهرستان انتخابات برگزار شد.

مصطفی‌زاده، برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را مهمترین ماموریت و رسالت همه ارکان نظام در سال‌جاری دانست و گفت: حفظ اقتدار و وحدت و یکپارچگی از مهمترین دستاوردهای آن است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار