تیم‌های فوتسال خانه صنعت و شاهین کرمانشاه نمایندگان استان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی در هفته هشتم این رقابت‌ها شدند.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 15 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه گذشته پس از افطار در گروه‌های چهارگانه برگزار شد.

در این هفته از مسابقات و در گروه اول تیم خانه صنعت کرمانشاه موفق شد با حساب نزدیک ۴ بر ۳ حریف خود شهدای چوار ۶۵ ایلام را از پیش رو بردارد.

این دیدار که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد مسعودشکربیگی، سیامک گلی و میلاد نجفی (۲ بار) برای خانه صنعت گلزنی کردند و مهدی پورفخار، محمدرضا صفار و حسین باسره نیز گلزنان شهدای چوار بودند.

خانه صنعت کرمانشاه با این پیروزی ۷ امتیازی و در مکان پنجم جدول رده بندی گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند، قرار گرفت، ضمن اینکه تیم شهدا چوار نیز با ۶ امتیاز به قعر جدول سقوط کرد.

تساوی شاهین کرمانشاه مقابل اسپیناس زنجان

شاهین کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال استان در مسابقات لیگ دسته اول است که مقابل میزبان خود اسپیناس به تساوی یک بر یک دست یافت.

حمید سلیمانی برای شاهین گلزنی کرد و تنها گل اسپیناس را هم علی عمویی به ثمر رساند.

تیم شاهین با این تساوی ۵ امتیازی شد و در همان انتهای جدول رده بندی گروه سوم که ۶ تیم حضور دارند، باقی ماند و اسپیناس هم با ۸ امتیاز جایگاه دوم خود را حفظ کرد.

تیم های خانه صنعت و شاهین کرمانشاه در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور روز دوشنبه آینده ۳۰ فروردین به ترتیب مهمان شهدای ستاری قرچک و سفیر گفتمان تهران خواهند بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار