فرزاد الماسی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: وضعیت بیماران کرونایی در کنگاور به ثبات رسیده و به مرور زمان شاهد روند کاهشی این بیماری خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 15 April 2021

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: چند روزی است وضعیت بیماران به ثبات رسیده و افزایشی نبوده است، امکان دارد در روز به تعداد بیماران یک یا دو نفر اضافه شود و یا ترخیص شوند.

وی در ادامه افزود: تقریبا ۵۶ نفر بستری داریم و به طور کلی شرایط بد نیست، امیدوار هستیم روند به صورت کاهشی باشد و آمار افزایش نیابد.

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: به طور کلی محدودیت‌ها را اعمال کردیم، کنترل ورودی‌های شهر انجام شده و ممنوعیت تردد شبانه برقرار است، اصناف هم در گروه‌ها ۲_۳_ و ۴ تعطیل اعلام شده و نظارت‌ها در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت اصناف صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان کنگاور پروتکل‌های بهداشتی، ۹٠ تا ۹۵٪ رعایت می‌شوند، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اصلی، عادی انگاری و ساده انگاری مردم است که گا‌ها از ماسک استفاده نمی‌کنند یا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

الماسی تاکید کرد: در فضای مجازی، گروه‌ها و کانال‌ها سعی کردیم این حساسیت ایجاد شود که واقعا شرایط خطرناک است و با پیک چهارم مواجه هستین، بهتر است همشهریان برای حفظ جان خود و عزیزانشان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار