رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته هر ۶ دقیقه یک بیمار جدید با علائم کرونا را در بیمارستان‌های استان بستری شده است
کد خبر: ۹۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 15 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: در حال حاضر ۷۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۳۴۹ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های شهرستان‌ها بستری هستند، گفت: در همه بیمارستان‌های شهرستان به جز ثلاث‌باباجانی بیمار کرونایی بستری داریم؛ سنقرو کلیایی با ۷۱ بیمار و اسلام آبادغرب با ۵۶ نفر بالاترین تعداد بیماران را بین شهرستان‌ها دارند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه کرمانشاه ادامه داد: ۱۴۳ نفر از مجموع بستری‌ها در بخش‌های ویژه با حال نامساعد بستری هستند و ۲۳ نفر با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته هر ۶ دقیقه یک بیمار جدید با علائم کرونا را در بیمارستان‌های استان بستری شده یعنی ۲۲۴ نفر بستری جدید و ۱۳۰ نفر هم پس از بهبودی ترخیصی، داشته‌ایم.

محمدی اشاره‌ای هم به آمار کودکان مبتلا به کرونا در استان داشت و افزود: در حال حاضر ۱۷ کودک در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری هستند که چهار نفر در بخش ویژه هستند، ولی مورد اینتوبه نداریم.

وی گفت: فعلا رنگ‌بندی جدید در خصوص وضعیت استان از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده( ۱۱ شهرستان قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد)، ولی به احتمال زیاد با توجه به وسعت شیوع بیماری در رنگ‌بندی جدید رنگ سیاه را هم در شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار