مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از آغاز به کار آشپزخانه های مهدوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی در آیین آغاز به کار این آشپزخانه ها در استان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی- با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می شود.

رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش می توانند به صورت حضوری یا الکترونیکی در این پویش مشارکت و کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، واریز کمک ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از جمله راه های مشارکت خیران در این پویش است.

وی با اشاره به آغاز به کار آشپزخانه های مهدوی همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان گفت: امسال نیز همانند ماه مبارک رمضان سال گذشته به منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان، این آشپزخانه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان دایر شده و پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین امیدواریم در این ماه مبارک با مشارکت خیران ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی برای خانوارهای نیازمند استان تهیه و میان این خانوارها توزیع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار