رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان در این شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری و براساس سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی برگزار شده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،بهمن سعیدی‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وجود بیش از ۱۵ هزار دانشجو دانشگاه پیام نور در استان در خصوص چگونگی برگزاری کلاس‌های این دانشگاه با توجه به وضعیت کرونایی استان، اظهار داشت: از ابتدای شروع کرونا براساس دستورالعمل‌ها تمامی کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان به صورت غیرحضوری و براساس سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی برگزار شده است.

وی ادامه داد: سرورهای دانشگاه پیام نور از چهار سرور به هفت سرور ارتقا پیدا کرد و تمامی فعالیت دانشجویان براساس مدیریت یادگیری الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر کلاس‌های الکترونیکی برای هر استاد در این سامانه یک لینک تعریف شده که دانشجو می‌تواند به آن لینک مراجعه و سئوالات خود را از استاد مربوطه مطرح کند.

وی در خصوص امتحانات دانشگاه پیام نور، اضافه کرد: امتحانات در قالب دو بخش برگزار می‌شود یک بخش به‌صورت امتحانات میان ترم است که هشت نمره دارد در این بخش اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشگاه پیام نور مکلف هستند شیوه ارزشیابی خود را از طریق سامانه به دانشجویان اعلام کنند و مجاز نیستند از شبکه مجازی استفاده کنند.

سعیدی‌پور ادامه داد: امتحانات پایا ترم بر مبنای ۱۲ نمره در سیستم مدیریت الکترونیکی دانشگاه برگزار می شود و اگر چنانچه دانشجویی موفق به شرکت در آزمون میان ترم نشده مبنای آزمون پایان ترم بر مبنای ۲۰ نمره لحاظ خواهد شد.

وی در پایان از دانشجویان خواست، هرگونه سئوالی در خصوص ارزشیابی و امتحانات پایان ترم و ارتباط با اعضای هیأت علمی و مدرسان دارند به زیرپورتال دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار