رییس ستاد انتخابات سنقر و کلیایی، از نام‌نویسی ٩١١ نفر داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی و کلیایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«غلامرضا مرتضوی» افزود: ۵۵٢ نفر از تعداد ثبت نامی‌ها برای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ٣۵٩ نفر هم داوطلب انتخابات شورای اسلامی در روستاهای بخش کلیایی شده‌اند که برای نخستین بار از تعداد ١٧۶ روستای واجد شرایط تکمیل شده و انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

به گفته فرماندار سنقر و کلیایی، از این تعداد ٩٨ درصد یعنی ٨٩١ نفر مرد و ٢ درصد یعنی ٢٠ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

مرتضوی، بیشترین گروه سنی ثبت‌نام شده را ١۵٨ نفر از میان سنین ۴١ تا ۴۵ سال اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه ۵٧ درصد افراد ثبت نام شده بدون سابقه شورا و به عنوان نیروهای تازه نفس نام نویسی کرده‌اند، ادامه داد: تعداد افراد نام‌نویسی شده زیر ٣٠ سال به عنوان پایین ترین رنج سنی ٣۶ نفر و بالای ٧۵ سال به عنوان بالاترین گروه سنی پنج نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: با توجه به اعلام روش‌های ثبت‌نامی ٨٩٣ نفر به صورت حضوری و هفت نفر به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه زمانبندی اقدامات لازم انجام شده و امیدواریم شاهد رقم خوردن حماسه دیگری از مردم شهرستان در انتخابات ١۴٠٠ باشیم.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: آمار اعلامی افراد ثبت‌نام شده به علت اینکه اطلاعات برخی از داوطلبان نیاز به اصلاح و ویرایش و همچنین تایید نهایی است امکان تغییر وجود دارد.

شهرستان سنقر و کلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و بیش از ۸۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار