مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات مؤمنانه این سازمان طی سال گذشته را مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال اعلام کرد و گفت: طی چهار مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، ۳۵۰ زندانی آزد و به آغوش گرم خانواده هایشان برگشتند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رسول بهرامی‌پور  در تشریح اقدامات کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان در سال گذشته، اظهار داشت: به لطف الهی و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در عرصه‌های عمومی و تخصصی ورود پیدا کرده و بحمدالله خدمات بسیار خوبی به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر ارائه کرده است.

وی در تشریح اقدامات کمک مؤمنانه، اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ با مساعدت‌ها و حمایت‌های سردار ریحانی فرماندهی سپاه استان، توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری، کرمی دادستان و مسؤولین حقوقی و قضایی سطح استان در بخش‌های مختلف ورود شد و در این مدت یک‌ساله ۶۰ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۲۷۵ نفر با ۱۹۶ ساعت فعالیت در سراسر استان به خدمات مشاوره و معاضدت‌های حقوقی پرداخته‌اند که تعداد ۴ هزار و ۳۵۴ نفر از این خدمات مشاوره‌ای منتفع شده‌اند، تعداد ۱۶۵ نفر هم از افراد معسر و نیازمند از خدمات وکالت رایگان حقوقدانان بسیجی برخوردار شده‌اند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: همچنین تعداد ۳۵۰ نفر از زندانیان دارای محکومیت‌های مالی طی چهار مرحله نهضت آزاد‌سازی زندانیان در چهارم آذرماه همزمان با هفته مبارک بسیج، ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ۱۵ بهمن‌ماه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر و ۱۹ اسفندماه شهادت امام موسی کاظم (ع) از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز برای افراد معسر به صورت رایگان انجام شده است، افزود: در سال گذشته تعداد ۲۰۱ فقره کارت هدیه بین نیازمندان و افراد معسر توزیع شده است.

بهرامی‌پور با اعلام اینکه تعداد ۲ هزار بسته فرهنگی بهداشتی و یک‌‌هزار و ۵۵۰ عدد ماسک بین افراد جامعه توزیع شده است، گفت: با توجه به نیاز کتابخانه‌های اداره کل زندان‌ها تعداد ۵ هزار جلد کتاب هم جهت کمک به زندان‌های استان اهدا شد تا مورد استفاده زندانیان قرار گیرد.

وی همچنین توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر خدمات مؤمنانه این سازمان اعلام کرد و افزود: در طول سال ۹۹ تعداد ۴ هزار و ۱۸۸ بسته معیشتی نیز بین افراد نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه با حفظ کرامت آن‌ها توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در پایان ارزش ریالی خدمات مؤمنانه مذکور در سال گذشته را مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال اعلام و اظهار داشت: امیدوار هستیم در سال ۱۴۰۰ نیز بتوانیم در راستای انجام رسالت‌های سازمانی اعم از جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد و خدمتگزاری به مردم عزیزمان و گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی آنان در حد توان خود گام‌های مؤثری برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار