جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با توجه به شرایط موجود و رنگ قرمز شهرستان، گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت شغلی را ندارند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 12 April 2021

تعطیلی ها در اسلام آباد غرب ادامه دارد

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا و آغاز پیک چهارم، از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه تعطیلات و محدودیت‌های ده روزه در شهرستان ما با اجرا در آمده است.

وی افزود: با توجه به این محدودیت‌ها، تمامی گروه‌های شغلی به غیر از گروه شغلی سطح یک، اجازه فعالیت ندارند و در صورت سرپیچی از قوانین و مشاهده هر گونه تخلف در خصوص تعطیلی ها، برخورد لازم با آن ها صورت خواهد گرفت.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: اکثریت اصناف و بازاریان همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروی‌های انتظامی تحت کنترل می‌باشد و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

وی بیان کرد: اسلام آباد غرب در ایام نوروز در وضعیت قرمز قرار گرفت که با توجه به شرایط موجود از تاریخ ۹ فروردین ماه تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها را در سطح شهرستان به اجرا در آوردیم.

حیدری در پایان تاکید کرد: تعداد موارد بستری در شهرستان اسلام آباد غرب ۴۶ نفر می‌باشد که رقم بالایی محسوب می شود و جهت کنترل شرایط و کاهش آمار و بازگشت شهرستان به شرایط پایدار پیشین، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرروری می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار