کوروش محمودیان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از شب نشینی‌ها تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس جهش یافته (انگلیسی) است.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 12 April 2021

کوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان گیلانغرب در حال حاضر قرمز است و از نظر میزان ابتلا به کرونا در شرایط مساعدی نیستیم، ادارات، واحد‌های صنفی، رستوران‌ها و اماکن ورزشی را کنترل می‌کنیم تا تخلفات به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات ده روزه در شهرستان
گیلانغرب هم آغاز شده، خاطر نشان کرد: تیم ناظری به همراه نماینده فرمانداری مرتبا در سطح شهر بر رعایت دستورات بهداشتی نظارت می‌کند، مواردی از عدم تمکین موجود است که منجر به پلمب واحد‌های صنفی متخلف می‌شود، اگرچه تا کنون با موردی از تخلف مواجه نشدیم.

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: تردد هم در مبادی ورودی و داخل شهر با کمک گشت‌های شبانه تحت کنترل است.

این مسئول افزود: مواردی که عمدتا در سطح کل کشور به خصوص شهرستان گیلانغرب به چشم می‌خورد، از نوع کرونا انگلیسی است، با توجه به اینکه در سال گذشته نهایت موارد ابتلا در این شهرستان به ٢٢ مورد می‌رسید، ازدیاد موارد ابتلای کنونی نشان از قدرت بسیار بالای سرایت نوع جهش یافته ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: اکنون موارد ابتلا در طی یک شبانه روز به ۴۵ مورد هم رسیده که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، بخش قابل توجهی از جمعیت را دربر می‌گیرد، پس توصیه ما به شهروندان، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است که از طریق بلندگو در سطح شهر یا فضای مجازی اعلام می‌شود.

محمودیان تاکید کرد: استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، همچنین پرهیز از شب نشینی موارد دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد و افرادی که بنابر مشیت الهی درگیر ختم هستند، مراسم خود را به حداقل برسانند، در واقع به گونه‌ای با کرونا ویروس زندگی کنیم که پشیمانی به بار نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار