تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
با قرمز شدن مجدد بسیاری از استان های کشور، تعطیلی سراسری آغاز شده و در استان کرمانشاه نیز جز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج ضروری مردم هستند، سایر فعالیت های اجتماعی ممنوع شده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،موج های اول، دوم و سوم شیوع ویروس کرونا را در سال گذشته پشت سر گذاشتیم و هر بار با آمار بالایی از مبتلایان و کشته شدگان مواجه شدیم، با پایان یافتن تعطیلات نوروزی ١۴٠٠، بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، برپایی مراسم شادی، سفر و دید بازدید های نوروزی دست به دست هم داد تا مجددا با روند صعودی کویید ١٩ مواجه شویم و موج چهارم کرونا آغاز شد.

در موج جدید که پیش از عید، بارها و بارها هشدارهایی مبنی بر خطر آفرین بودنِ آن دریافت کردیم، ویروس جهش یافته انگلیسی بیشتر به چشم می خورد، این در حالیست که امیدها برای استفاده از واکسن این بیماری منحوس زنده شده بود، کادر درمان و افراد پر خطر در اولویت تزریق واکسن کووید ١٩ قرار دارند.

با شرایط کنونی و قرمز شدن اکثر استان های کشور، تعطیلی سراسری از سر گرفته شد و جز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج ضروری مردم هستند سایر فعالیت های اجتماعی ممنوع اعلام شده است، باید دید با اعلام این اخبار افراد سهل انگاری که از زدن ماسک که ساده ترین و ابتدایی ترین راه پیشگیری از کروناست، خودداری می کردند، به رعایت موارد بهداشتی مبادرت می ورزند!

کووید ١٩ ویروس عالمگیر است که در یک سال گذشته انقلاب عظیمی در زندگی افراد در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فردی ایجاد کرده، این انقلاب که تاثیرات عمده خود را بر جهان گذاشته حالا به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده و باید با آن همراه شویم.

درباره وضعیت استان قرمز شد و اعلام تعطیلی های و اعمال محدودیتهای کرونایی تشدید یافت در همین راستا با فرماندار کرمانشاه به گفتگو پرداختیم، فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در وضعیت قرمز و آغاز موج چهارم کرونا تعطیلی ها در استان کرمانشاه نیز آغاز گردیده است.

وی افزود: آرامستان ها و بوستان ها تعطیل اعلام شده و بوستان هایی که امکان مسدودیت آن ها وجود دارد نیز مسدود می شوند. رستوران ها هم طبق دستورات اعلام شده به صورت بیرون بر فعالیت می کنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در چند روز گذشته چهار تالار به دلیل تخلف در قوانین و برپایی مراسم پلمب شدند، خاطر نشان کرد: با شرایط سختی مواجهیم که اگر مردم رعایت نکنند به سمت تعطیلی کامل پیش می رویم.

رنجبر در پایان ضمن درخواست از مردم برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک را مهمترین صلاح برای مقابله با کرونا اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار