آیت الله عبدالخالق عبداللهی اصفهانی در پیامی درگذشت سردار محمد کرمی‌راد، فرمانده اسبق لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 10 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  مهر، آیت الله عبدالخالق عبداللهی اصفهانی در پیامی درگذشت سردار محمد کرمی‌راد، فرمانده اسبق لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم / انالله و انا الیه راجعون

بهشت را دری است که آن را در مجاهدان نام نهاده‌اند و مجاهدان از آن در به بهشت وارد می‌شوند، در حالی که شمشیرهایشان را حمایل ساخته و در آن موقف گرد آمده و فرشتگان به آنها خوش آمد می‌گویند.(وسایل الشیعه، ج ۱۱، ص ۱۰)

مرحوم سردار دکتر محمد کرمی راد از فرماندهان دفاع مقدس و یادگار دوران مبارزه و جهاد بود که افتخار مجالست با علمای انقلابی کرمانشاه، همراهی و همنشینی با سرداران بزرگ جبهه‌های نبرد و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر در جبهه انقلابی و سربازی ولایت را در کارنامه خود داشت.

انشا الله تلاش‌های ماندگار آن مرحوم در دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس و همچنین در سنگر مجلس شورای اسلامی و خدمت به مردم شهید پرور کرمانشاه، سند افتخار و توشه‌ای پربار برای سفر آخرتش باشد و در جوار ائمه معصومین علیهم السلام و امام راحل رحمت الله علیه و همرزمان شهیدش متنعم گردد.

بنده فقدان این عزیز را به مردم شریف کرمانشاه و خانواده محترم ایشان، و به اخوی مؤمن، انقلابی و ولایی ایشان جناب آقای حاج احمد کرمی راد حفظه الله تعالی همچنین به همسر مکرمه و فرزندان محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال صبر و اجر برای ایشان طلب می‌نمایم.»

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار