حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرا رسیدن ما مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری محافل انس با قران کریم در مراکز درمانی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 10 April 2021

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت این ماه پر فیض و برکت برنامه‌های بسیار گسترده‌ای را جهت اجرا داشتیم، اما به دلیل محدودیت‌های ده روزه‌ای که پیش آمده تعداد زیادی از برنامه‌ها کنسل شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها محافل انس با قران است که در شهرستان‌های قرمز با ۱۰ نفر جمعیت و در شهرستان‌های نارنجی با حداکثر ۲۰ نفر جمعیت و در سایر شهرستان‌ها بدون محدودیت برگزار می‌شوند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: برنامه دیگری که در دست اجرا داریم جز خوانی قران کریم با حضور قاریان و تعداد محدودی از افراد با توجه به دستور ستاد کرونا است که در ده بقعه متبرکه استان و همچنین در صدا و سیما بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود با حضور همان تعداد افرادی انجام می‌گیرد، محافل انس با قران نیز در بقاع متبرکه و مساجد به شرط برداشتن محدودیت‌ها برگزار خواهند شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه‌ای که از ابتدای ماه رمضان انجام می‌گیرد محفل انس با قران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که در حدود ده بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی برای کادر درمان در زمان افطار برگزار می‌شود.

وی گفت: تفسیر قران کریم به صورت مجازی و با حضور مفسران برجسته کشوری در امام زاده ابراهیم از دیگر برنامه‌های ماست که سحر‌های ماه مبارک رمضان از شبکه زاگرس پخش می‌شود همچنین برنامه ضیافت هم دلی به منظور توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار خود داریم.

صالحی تاکید کرد: پویش ختم قران کریم نیز در سراسر استان اجرا خواهد شد همچنین در نیمه‌ی رمضان نیز برنامه‌های خاص خود را داریم که برگزاری همه آن‌ها بستگی به نظر ستاد کرونا دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار