سازمان لیگ فوتبال در فصل ۹۴ – ۹۳ تصمیم گرفت تا تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور را کاهش دهد. تصمیمی که اجرایی شدن آن باعث شد تا تیم راهیان (شیرین فراز سابق) کرمانشاه از جمله تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول، به لیگ دسته دوم سقوط کند.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 10 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسئولان این باشگاه که سقوط این تیم را خلاف مقررات و باعث کم شدن ارزش تیمشان می‌دانستند، پیگیری‌های قضایی را برای شکایت از فدارسیون و سازمان لیگ آغاز کردند و سرانجام پیگیریهای مسئولین باشگاه زمستان سال گذشته به نتیجه رسید و تیم راهیان توانست با حکم دیوان عالی کشور مجوز بازگشتش به لیگ دسته اول فوتبال را بگیرد.

علیرغم اینکه حکم دیوان عالی کشور در دستان مدیرعامل باشگاه راهیان است، اما مسئولین فدراسیون از همان ابتدا سنگ اندازی هایی را برای بازگشت این تیم به لیگ آغاز کردند و در مقابل مسئولین استانی هم قول دادند که راهیان را در مقابل عدم تمکین فدراسیون به قانون حمایت کنند.

طی یکی دو ماه گذشته استاندار کرمانشاه، مسئولین ورزش و هیات فوتبال استان بارها آمادگی خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرده اند و حالا هم یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می گوید، مجمع نمایندگان استان تمام توان خود را برای حمایت از بازگشت راهیان به کار می گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد رشیدی در جمع خبرنگاران، بااشاره به مشکلات تیم راهیان کرمانشاه برای بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: این آمادگی را داریم که برای رفع موانع پیش پای این تیم جهت بازگشت به لیگ حمایت‌های لازم را داشته باشیم‌.

وی به پیگیری‌هایی که تاکنون مجمع نمایندگان استان برای بازگشت راهیان داشته‌ اشاره کرد و افزود: اواخر سال گذشته پیگیری هایی را داشتیم و پس از آن هم مدیرعامل باشگاه طی تماسی که با من داشت از این پیگیری ها قدردانی کرد و همان زمان نیز آمادگی مجمع نمایندگان برای کمک به این تیم را اعلام کردم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مدیرعامل باشگاه راهیان می خواهیم که بازگشت تیمش را به عنوان یک مطالبه از مجمع نمایندگان استان درخواست کند تا ما نیز از طریق فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بصورت جدی پیگیر موضوع شویم‌.

رشیدی با تاکید براینکه مجمع نمایندگان استان علاقمندند تا کرمانشاه یک تیم لیگی داشته باشد، گفت: حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اتفاقی خوشایند است که می تواند شور و شوق را میان دوستداران فوتبال استان ایجاد کند و از طرف دیگر هم در جلوگیری از سوق یافتن جوانان به سمت آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: آنچه را که در توان داریم برای حمایت از بازگشت راهیان بکار می گیریم و درصورتی هم این اتفاق بیفتد در زمان حضور در لیگ نیز حمایت هایی از این تیم خواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار