فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد و بارش باران پدیده های مهم جوی در هفته جاری است.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 10 April 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طبق تحلیل نقشه ها، شرایط ناپایداری که در حال حاضر در جو استان داریم همچنان تا اوایل روز دوشنبه برقرار است و طی این مدت به تناوب شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: این شرایط ناپایدار همراه با وزش باد، گرد و خاک محلی و گاهی اوقات رعد و برق در سطح استان است، این شرایط ممکن است در پاره ای از نقاط از نواحی کوهستانی با رگبار تگرگ نیز همراه گردد.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از ظهر روز دوشنبه تا پایان هفته شرایط جوی پایدار است و طی این مدت بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در روز های یکشنبه و دوشنبه دمای هوای شبانه در سطح استان به طور نسبتا محسوسی کاهش خواهد یافت، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱٠ وحداکثر ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی تاکید کرد: در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و بخش کوزران با کمینه دمای ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سرد ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار