فرماندار کنگاور گفت: یکی از اهداف و ماموریت‌های گشت‌ نیروهای بسیجی «محله‌ور» (رضویون) تلاش در راستای تامین امنیت پایدار در این شهرستان است.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 10 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فرزاد الماسی» در حاشیه بازدید میدانی بر روند گشت زنی های رضویون بسیج در سطح شهر کنگاور، با اشاره به نقش گشت‌های رضویون در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضویون شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها می‌کنند از آنها به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و افزود: مردم باید از خدمات و زحمات آنان آگاه و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.

الماسی یادآور شد: باید برای تأمین نیازها و حوائج گشت‌های رضویون و بسیجیانی که در محلات به ایفای نقش می‌پردازند، تلاش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور نیز در خصوص گشت های رضویون گفت: طرح گشت‌های محله‌محور با همکاری نیروهای بسیج دو حوزه شهری مطهری و امام علی(ع) و در قالب شش تیم پشتیبانی، پیاده و موتوری در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حال اجرا است.

سرهنگ علی اصغر اله دانه با عنوان اینکه مردم بسیجی و حامی بسیج هستند، افزود: نباید به افراد فریب خورده و قاچاقچی اجازه داد تا امنیت مردم را از مختل کنند.

وی تاکید کرد: این گشت زنی ها بر اساس نوع فعالیت پایگاه های بسیج در سطح شهر همچنان ادامه دارد.

شهرستان کنگاور با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار