فرماندار سرپل‌ذهاب با اعلام اینکه اکنون ۱۲۴ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، گفت: عملیات گازرسانی به ۱۳۸ روستای دیگر نیز براساس برنامه‌ زمانبندی شده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 10 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «نورالدین فرزادی‌پور» در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از روند گازرسانی به روستاهای سرپل‌ذهاب، گازرسانی به مناطق روستایی این شهرستان را یکی از خدمات مفید و موثر دولت دانست و افزود: اکنون تمام روستاهای بخش قلعه شاهین گازدار شده و گازرسانی به تعدادی از روستاهای «دشت ذهاب»، دهستان «بشیوه» و «پاتاق» در بخش مرکزی این شهرستان نیز با روند مناسبی در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۰ روستای استان کرمانشاه در دولت تدبیر و امید در هشت سال گذشته از نعمت گاز برخوردار شده که بیشترین سهم مربوط به روستاهای سرپل‌ذهاب است.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب در ادامه اظهار امیدواری کرد با تسریع در عملیات گازرسانی، ۴۰۰کیلومتر باقیمانده از مناطق روستایی شهرستان نیز از نعمت گاز برخودار شوند که از انتظارات و مطالبه‌های به حق مردم است.

فرزادی‌پور از مردم خواست که در اجرای پروژه گازرسانی نهایت همکاری را با پیمانکاران شرکت گاز داشته باشند تا هرچه سریع‌تر پروژه‌های گازرسانی به مناطق روستایی به سرانجام رسیده و همه روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

گازرسانی به ۶۲روستای دشت‌ذهاب

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: در بخش قلعه شاهین ۱۰۰ درصد روستاها دارای گاز هستند و فقط یک روستای «چمن گلین» باقیمانده که شبکه داخلی آن اجرا شده و علمک ها نصب شده و به زودی صاحب گاز خواهند شد.

«سیروس شهبازی» افزود: در بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب کار اجرایی ۶ روستای پاطاق به اتمام رسیده و در محور «بشیوه» نیز ۶ روستا وجود دارد که در دست اقدام و هم اکنون مراحل آخر و تست کردن است.

وی اظهار داشت: گازرسانی به ۶۲ روستای دهستان دشت ذهاب وجود دارد که لوله گذاری خط اصلی انتقال گاز نیز در حال انجام و تا پایان سال گازدار خواهند شد.

وی با قدردانی از همراهی مسوولان و مردم گفت: پیشرفت سریع پروژه های گازرسانی نیازمند مشارکت و همراهی مردم است که در شهرستان سرپل ذهاب این همراهی وجود داشته و کشاورزان با دریافت خسارت اجازه ردشدن لوله انتقال گاز را به پیمانکاران مربوطه داده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: امید است پروژه های گازرسانی به سرعت و براساس برنامه زمانبندی اعلام شده به پایان برسد و مردم بتوانند از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار