مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کارگاه‌های بهاره کانون فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف به صورت مجازی از ۲۱ فروردین ماه آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 10 April 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: کارگاه‌های بهار کانون با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا به صورت مجازی از تاریخ ۲۱ فروردین ماه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان در سایت kpf.ir از اسفند سال گذشته آغاز و همچنان تا زمان شروع فعالیت کارگاه‌ها ادامه دارد، اما اکثر ظرفیت‌ها تکمیل شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: کارگاه‌ها شامل کارگاه نقاشی، عکاسی، خوش نویسی، داستان نویسی، مهارت خود باوری، نوشتن خلاق، کارگاه تکنیک چاپ نقاشی، کلاژ، قصه گویی، فلسفه برای کودکان، شعر، کاردستی و ساخت عروسک می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا مربیان ما در مراکز کانون حضور دارند، اما تا زمان بهبود شرایط فراگیران امکان حضور در مراکز را ندارند.

فتاحی در پایان تاکید کرد: انجمن‌های کانون که شامل انجمن‌های علمی و ادبی هستند نیز در زمان‌های مشخص خود به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار