محمد مهدی ناصحی:
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: با شناسایی ورودی و خروجی منابع سلامت و مدیریت آن ها می توان یک سیاست گذاری صحیح انجام داد و خدمات شایسته را به مردم ارائه نمود.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 08 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد مهدی ناصحی در حاشیه نشست تودیع و معارفه مدیر کل جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی دریغ کیومرث مظفری مدیر کل پیشین بیمه سلامت استان اظهار داشت: تلاش و هدف همکاران ما این است که بتوانیم در شهرستان ها و استان های مختلف کشور در کنار دانشگاه های علوم پزشکی خدماتی در شان مردم ارائه دهیم که در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و از تمام همکاران خود در شهرستان ها و همچنین مسئولین ادارات تشکر و قدر دانی می کنم.

وی افزود: دو پروژه بسیار مهم را در کشور و در این دوره در حال اجرا داریم؛ یکی از آن ها بحث مهم نسخه الکترونیک است که در استان کرمانشاه نیز پیشرفت مناسبی داشته و این پیشرفت نتیجه زحمات مظفری و سایر همکاران در استان کرمانشاه است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور تصریح کرد: این پیشرفت ها با انرژی مضاعف مدیر کل جدید قطعا بیشتر خواهد شد تا بتوانیم فراگیر تر و کامل تر و با حداقل آسیب فشار بر مردم، پزشکان و کادر درمان و سایر حوزه های مختلف در استان این طرح را پیش ببریم.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به فوائد بسیار زیاد این طرح برای جامعه باید منابع سلامت مدیریت و ورودی و خروجی منابع شناسایی شود تا بتوانیم یک سیاست گذاری درست انجام دهیم، متاسفانه هم اکنون در بحث فناوری سلامت شاید هزینه های غیر ضرور بر حداقل های حوزه سلامت تحمیل شود که لازم است در وزارت بهداشت و رفاه به گونه ای مدیریت شوند که شاهد پوشش کشور برای هر مصرف نا بجا و نشتی نباشیم.

وی بیان کرد: انتظار ما این است که با همت همه دوستان در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، کاری، نظام سلامت، بیمه ها و انجمن های صنفی که منابعی که در حوزه سلامت داریم به صاحبان خود بازگردد.

ناصحی در ادامه از تلاش ها و خدمات شایسته مظفری مدیر کل پیشین بیمه سلامت استان تشکر و برای وی آرزوی توفیق روز افزون داشت و از قادری مدیر کل جدید این بیمه خواست با تمام توان و تعامل مثبت در کنار حوزه خدماتی و دانشگاه علوم پزشکی که با وجود بیماران بد حال و معظل کرونا فشار زیادی را تحمل می کنند، همکاری لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: امید است که با تدابیر اندیشیده شده و پوشش واکسن همگانی کرونا تا نیمه اول سال دغدغه جدی دراین زمینه نداشته باشیم و جامعه و اقتصاد به روال طبیعی بازگردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار