جلیل بالایی خبر داد:
دبیر ستاد انتخابات ١۴٠٠ گفت: امکان ثبت نام مشروط از داوطلبین شورای اسلامی روستا که موفق به دریافت گواهی عدم سوپیشینه نشدند فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جلیل بالایی در خصوص آخرین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا، اظهار داشت: با توافق ستاد انتخابات کشور و هیات عالی نظارت امکان ثبت نام مشروط از داوطلبین شورای اسلامی روستا که موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نشدند فراهم شد.

وی افزود: این مشکل با اخذ تعهد مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت گواهی را اخذ و به بخشداری ارائه کنند نسبت به ثبت نام از آنان اقدام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات سال ١۴٠٠ تصریح کرد: بدیهی است افرادی که گواهی را در موعد مقرر ارائه نکنند به دلیل نقض پرونده از فهرست داوطلبان حذف خواهند شد.

این مسئول با اشاره به استقبال بالای داوطلبان، خاطر نشان کرد: تا پایان وقت اداری روز دوم ثبت نام تعداد ۱۸۷۷ نفر موفق به ثبت نام شدند و آخرین فرصت ثبت نام ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین است، از داوطلبان درخواست می‌کنیم ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول ننمایند.

بالایی عملکرد شورای روستا‌ها را موفق ارزیابی کرد و گفت: آنان مصداق خادمان بی منت و مدافعان حقوق مردم برای توسعه روستا‌ها هستند، ضمن تقدیر از آنان درخواست می‌کنیم تمام تلاش خود را برای حضور پر شور و با نشاط افراد شایسته در انتخابات به کار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار