معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: وضعیت توزیع مرغ خیلی بهتر شده، الان همه مغازه‌ها مرغ دارند و طی روزهای آینده وضعیت بهتر هم خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  فارس،مسعود بیگلری ، وضعیت بازار مرغ در استان را خوب و به سمت آرامش توصیف کرد و اظهار داشت: امروز نزدیک به ۱۰۰ تن مرغ گرم در فروشگاه‌های سطح شهر کرمانشاه توزیع شده است.

وی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قطعه‌بندی مرغ ممنوع است این موضوع به اصناف اعلام شده و هر واحد مرغ فروشی اقدام به قطعه‌بندی کند حتما برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: برای هر کدام ازمراکز توزیع مرغ گرم با همکاری بسیج اصناف و سازمان، یک ناظر وجود دارد تا مرغ به قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد.

وی اضافه کرد: وضعیت توزیع مرغ خیلی بهتر شده، الان همه مغازه‌ها مرغ دارند و طی روزهای آینده وضعیت بهتر هم خواهد شد.

بیگلری از تشکیل پرونده تخلف برای عرضه کنندگان خارج از شبکه مرغ در استان خبر داد و گفت: عرضه مرغ از مرغداری تا کشتارگاه و مرغ‌فروشی شبکه خاصی دارد که اگر داخل این شبکه نبشد به عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی و مشمول جریمه می‌شود که در این راستا پرونده‌های زیادی را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌ایم.

وی افزود: بازرسان این معاونت به‌صورت مداوم و بی‌وقفه در سطح بازار حضور داشته و با حساسیت زیاد و به‌طور ویژه در بحث نظارت در شبکه تولید تا توزیع مرغ فعال هستند.

بیگلری در پایان از مردم خواست هرگونه احتکار، عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار